وظايف يك مهندس عمران

Image result for ‫مهندس عمران‬‎ Image result for ‫مهندس عمران‬‎

محاسبه، ساخت و اجرا و طراحي ساختمانهاي مختلف مسكوني، اداري و صنعتي اعم از آجري، بتني و فولادي، نظير ساختمانهاي مسكوني ويلايي، چندطبقه، آپارتمان‌ها و برجهاي بلند و همچنين كارهاي ساختماني اداره‌ها، مدرسه‌ها، بيمارستان‌ها ، كارخانه‌ها و مراكز صنعتي، ساختمانها و مراكز ورزشي ، تالارهاي اجتماعات و غيره.

طراحي ، محاسبه و اجراي راه‌ها و جاده‌هاي مختلف ارتباطي داخل و خارج شهرها و روستاها اعم از : راه‌هاي شوسه، راه‌هاي آسفالته، بزرگراه‌ها و نيز راه‌آهن(شامل مسيريابي ، پياده كردن مسير ، زيرسازي و روسازي). ساخت و اجرا و در مواردي طراحي و محاسبه انواع پل‌هاي بتني و فلزي با دهانه‌ها و ابعاد و شكل‌هاي متفاوت نظير: پلهاي داخل شهري و روگذرها، پل‌هاي خارج شهري و جاده‌ها.

اجراي سدهاي مختلف خاكي و بتني و نيز بندهاي انحرافي و ساير تاسيسات وابسته نظير تونل يا كانال انحراف آب رودخانه(جهت اجراي عمليات كارگاهي در ضمن ساخت سد)، تاسيسات آبگيري از سد و كنترل ارتفاع آب در پشت سد و غيره.

اجراي كارهاي مربوط به ساماندهي رودخانه‌ها. طراحي، محاسبه و ساخت خطوط انتقال آب اعم از انواع كانال‌هاي تحت فشار و يا كانال‌ها با سطح آزاد آب كه به منظور انتقال آب از سدها و درياچه‌ها براي مصارف كشاورزي، شرب و صنعتي به مناطق مورد نياز و نيز جهت انتقال آب از تصفيه‌خانه‌هاي آب به مخازن آب و از آن‌جا به مناطق مصرف، ساخته مي‌شوند.

ساخت تصفيه‌خانه‌هاي آب و فاضلاب شامل: ساختمان‌ها و تاسيسات مربوط، محوطه‌سازي و غيره.

طراحي، محاسبه و ساخت شبكه‌هاي آب‌رساني به مناطق شهري و روستايي جهت تامين آب شرب مورد نياز افراد و تاسيسات مربوطه نظير: مخازن آب، لوله‌كشي ، انشعابات و غيره. طراحي ، محاسبه و ساخت شبكه‌هاي جمع‌آوري و دفع آب‌هاي سطحي ناشي از نزولات جوي در خيابان‌ها و ساير مناطق شهرها و شهرك‌ها و همچنين شبكه‌هاي جمع‌آوري و دفع فاضلاب‌هاي خانگي و صنعتي و انتقال آنها به خارج از شهر و تصفيه‌خانه‌ها. انجام بسياري از كارهاي نقشه‌برداري كه براي كارهاي ساختماني مختلف نظير راه‌سازي، سدسازي،تونل سازي و غيره مورد نياز است؛ و همچنين آشنايي با كارهاي نقشه‌كشي طراحي و معماري.
كلمات كليدي مرتبط: استخدام مهندس سخت افزار , خياط در منطقه هفده با موقعيت ويژه , نصاب و تعميركار آسانسور , بازارياب سبزوار , آگهي استخدام مهندس برق , شغل پرستار كودك در خاني آباد يك شيفت كار , استخدام منشي مديرعامل , استخدام تايپيست در شهران در بهترين نقطه شهر , استخدام نقشه بردار , تايپيست منطقه بيست در بهترين نقطه شهر ,

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.