مهندسي عمران چيست؟

مهندسي عمران چيست؟

مهندسي عمران است مسلما از قديمي ترين رشته مهندسي مي باشد. آن را با محيط زيست ساخته شده مي پردازد و مي تواند به اولين بار شخصي به يك سقف بالاي سر خود و يا او قرار داده و يا يك تنه درخت در سراسر رودخانه گذاشته به آن را آسان تر براي به دست آوردن در سراسر مورخ. محيط زيست ساخته شده بسياري از آنچه تمدن مدرن را تعريف مي گيرد. ساختمان ها و پل اغلب اولين سازه كه به ذهن مي آيند، به عنوان آنها خلق بارز مهندسي سازه، يكي از عمده زير رشته مهندسي عمران را دارند. جاده ها، خطوط راه آهن، سيستم هاي مترو و فرودگاه توسط مهندسان حمل و نقل، دسته ديگري از مهندسي عمران طراحي شده است. و پس از آن خلق كمتر قابل مشاهده مهندسان عمران است. هر بار باز كردن شير آب، شما انتظار آب به بيرون مي آيند، بدون فكر است كه مهندسين عمران آن ساخته شده است.

شهر نيويورك يكي از قابل توجه ترين سيستم هاي تامين آب در جهان است، دريافت ميلياردها گالن آب با كيفيت بالا از Catskills بيش از يك صد مايل دورتر. به طور مشابه، بسياري از مردم به نظر مي رسد در مورد آنچه اتفاق مي افتد به آب پس از آن مقاصد خود به خدمت نگران باشيد. قديمي نظم و انضباط مهندسي عمران از لوله كشي به مهندسي محيط زيست مدرن از جمله اهميت تكامل يافته كه اكثر گروه هاي دانشگاهي نام خود را به مهندسي عمران و محيط زيست تغيير كرده است.

اين چند نمونه نشان مي دهد كه مهندسين عمران انجام بسياري بيش از طراحي و ساخت و پل ها. آنها را مي توان در صنعت هوافضا پيدا شده است، طراحي هواپيماي جت و ايستگاه فضايي. در صنعت خودرو، تكميل ظرفيت حمل بار يك شاسي و بهبود crashworthiness ضربه گير و درب. و مي توان آنها را در صنعت كشتي ساخت و ساز، صنعت برق، و بسياري از صنايع ديگر هر كجا كه امكانات ساخته درگير يافت مي شوند. و آنها برنامه ريزي و نظارت بر ساخت و ساز از اين امكانات به عنوان مديران ساخت و ساز. مهندسي عمران حرفه اي هيجان انگيز است، زيرا در پايان روز شما مي توانيد از نتايج كار خود را ببينيد، اين كه آيا اين يك پل به پايان رسيد، يك ساختمان بلند، ايستگاه مترو، و يا يك سد برق آبي است. لطفا در صفحات وب اعضاي هيات علمي فردي ما نگاهي به يادگيري بيشتر در مورد منافع خاص خود را به عنوان نمونه هايي از آنچه مهندسي عمران و مهندسي مكانيك است و مي تواند در مورد باشد.
كلمات كليدي مرتبط: استخدام مهندس نرم افزار , پزشك ماهر ميدان بسيج , استخدام بازارياب تهران , روانشناس در بلوار بسيج , آگهي استخدام مهندس برق , مترجم زبان در رشت مسلط به زبان اسپانيولي , استخدام منشي مطب , حقوق يك روانشناس در استان خراسان جنوبي فوري , مشاوره شغلي فارس , نياز به يك تعميركار ماهر در عظيميه كرج دانشجويي ,

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.